Aktarmalı ulaşım nasıl sağlanıyor?

Kartlardaki aktarma hakkı, ilk binişten 5 dakika sonra başlar. İzmirim Kartla, metro, banliyö ve tramvay istasyonları, vapur iskeleleri turnikelerinden geçişlerde ve tüm otobüslere binişlerde geçerli olmak üzere;  ilk binişi takiben 90 dakika aktarma süresi bulunmaktadır. (Tarife ve ücret listesindeki aktarma hakkı olan tarifeler için geçerlidir.)

30 dakika içinde aynı otobüste, metro/banliyö istasyonunda veya vapur iskelesinde peş peşe yapılan binişlerde,  tüm kartlarda geçerli olmak üzere;  aktarma hakkı verilmemektedir. Bu süre içinde 2. binişlerden tam ücret tahsil edilir. 

Tam tarife için ilk binişi takiben, 90 dakika boyunca tüm binişler ücretsizdir. 

(Tarife ve ücret listesindeki aktarma hakkı olan tarifeler için geçerlidir.)

Öğretmen için ilk binişi takiben, 90 dakika boyunca tüm binişler ücretsizdir. 

(Tarife ve ücret listesindeki aktarma hakkı olan tarifeler için geçerlidir.)

60 yaş için ilk binişi takiben, 90 dakika boyunca tüm binişler ücretsizdir. 

(Tarife ve ücret listesindeki aktarma hakkı olan tarifeler için geçerlidir.)

Öğrenci tarifesi için ilk binişi takiben, 90 dakika boyunca tüm binişler ücretsizdir.

(Tarife ve ücret listesindeki aktarma hakkı olan tarifeler için geçerlidir.)

Ulaşım kartımı başka şehirlerde kullanabilir miyim?
Elektronik ulaşım kartınızı sadece İzmir il sınırlarındaki Büyükşehir Belediyesi’ne bağlı toplu taşıma araçlarında Otobüs, Metro, Vapur ve banliyöde kullanabilirsiniz...
Ulaşım Kartını nereden bulabilirim?
İzmir genelinde yaygın olarak yer alan kart yükleme bayilerinden elektronik ulaşım kartlarınızı temin edebilirsiniz. Kart bedeli = 15.00 TL'dir. 
90 dakika aktarma hakkından faydalanamıyorum.
"İzmir Büyükşehir Belediyesi Hemşehri İletişim Merkezi İzmir Büyükşehir Belediyesi ve/veya   Eshot Genel Müdürlüğü internet sitesi "Öneri, Şikayet ve Talepleriniz" alanından şikayet ve  taleplerinizi iletebilirsiniz. İzmir Büyükşehir Belediyesi Hemşehri İletişim Merkezi Çağrı Merkezi 444 40 35 ve/veya ESHOT Çağrı Merkezi 0850 209 35 35 iletişim numaralarından öneri ve  taleplerinizi iletebilirsiniz." 
Kartımdan fazla ücret düştüğünü düşünüyorum.
"İzmir Büyükşehir Belediyesi Hemşehri İletişim Merkezi İzmir Büyükşehir Belediyesi ve/veya   Eshot Genel Müdürlüğü internet sitesi "Öneri, Şikayet ve Talepleriniz" alanından şikayet ve  taleplerinizi iletebilirsiniz. İzmir Büyükşehir Belediyesi Hemşehri İletişim Merkezi Çağrı Merkezi 444 40 35 ve/veya ESHOT Çağrı Merkezi 0850 209 35 35 iletişim numaralarından öneri ve  taleplerinizi iletebilirsiniz." 
Bilet 35 aldım, arızalı çalışmıyor ne yapmalıyım?
Nüfus cüzdanı ve arızalı bilet ile beraber Cumhuriyet Bulvarı No:36/B Zemin Kat Kapani İş Hanı Konak/İzmir bürosuna başvurabilirsiniz.
Akıllı kartım, arızalı çalışmıyor ne yapmalıyım?
Nüfus cüzdanı ve arızalı İzmirim Kart ile beraber Cumhuriyet Bulvarı No:36/B Zemin Kat Kapani İş Hanı Konak/İzmir Kart Değişim Bürosuna  başvurabilirsiniz.

Fiziki hasarlar dışında arızalanan İzmirim Kartlar ilk dolum tarihinden itibaren 2 (iki) yıl süre ile ücretsiz olarak değiştirilmektedir. İzmirim Kartların son değişim tarihleri ilk dolum belgesinde yazılmaktadır. 
Nasıl İzmirim Kart dolum bayisi olurum?
İzmirim Kart bayi çalışmaları ile ilgili tüm süreçler Elektronik Ücret Toplama Sistemi yüklenicisi tarafından yürütülmektedir. Bayilik başvurusu ve detaylı bilgi almak için 0850 277 68 78 numaralı telefonu arayabilirsiniz
Öğrenci/Öğretmen kartıma tam yükleme yapabilir miyim?
Öğrenci ve öğretmen kartlarının kodlamaları farklı olduğundan, sadece indirimli kredi yüklemesi yapılabilmektedir.
Araç temizliği nasıl yapılmaktadır?
İdaremize ait araçlar günlük seferlerini tamamladıktan sonra şehrimizin çeşitli bölgelerindeki garajlarımızda toplanmaktadır.  Bu garajlarda temizlik personelimiz 3 vardiya 24 saat hizmet vermekte, araçların iç ve dış temizlikleri yapılmaktadır. Ayrıca her garajımızda otomatik araç yıkama makineleri mevcut olup, araçlarımız her gün bu makinelerden geçerek servise çıkmaktadır.
Kişiselleştirilmiş ulaşım kartları ile ilgili bilgi almak istiyorum?
İnternet adresinin ana sayfasında yer alan "TOPLU ULAŞIM KARTLARI" linkinden her türlü bilgiye ulaşabilirsiniz.
Öğrenci/Öğretmen kartımdaki krediden fazla ücret düşüyor ne yapmalıyım?
"İzmir Büyükşehir Belediyesi Hemşehri İletişim Merkezi İzmir Büyükşehir Belediyesi ve/veya   Eshot Genel Müdürlüğü internet sitesi "Öneri, Şikayet ve Talepleriniz" alanından şikayet ve  taleplerinizi iletebilirsiniz. İzmir Büyükşehir Belediyesi Hemşehri İletişim Merkezi Çağrı Merkezi 444 40 35 ve/veya ESHOT Çağrı Merkezi 0850 209 35 35 iletişim numaralarından öneri ve  taleplerinizi iletebilirsiniz." 
Öğretmen kartı nasıl alabilirim?
Öğretmen kartı almak adına yapılması gereken işlemler için tıklayınız...
Öğrenci kartı nasıl alabilirim?
Öğrenci kartı almak adına yapılması gereken işlemler için tıklayınız...
Kayıp eşya bürosuna nasıl ulaşabilirim?
Eshot Kayıp Eşya Bürosu; Yağhaneler Çinili Cami yanında bulunmakta olup, telefon numarası 293 53 97’dir.
"Kayıp eşya merkezi"
Kişiselleştirilmiş toplu ulaşım kartım arızalı çalışmıyor ne yapmalıyım?
Toplu ulaşım kartları sayfamızdan ilgili kişiselleştirilmiş kart tipinin seçilmesinden sonra "Kayıp-Arıza-Yıpranma" sekmesinden yapılması gereken işlemleri görebilirsiniz.
Kartıma kredi yüklettiğim bayi, dolum makbuzu vermiyor. Ne yapmalıyım?
"İzmir Büyükşehir Belediyesi Hemşehri İletişim Merkezi İzmir Büyükşehir Belediyesi ve/veya   Eshot Genel Müdürlüğü internet sitesi "Öneri, Şikayet ve Talepleriniz" alanından şikayet ve  taleplerinizi iletebilirsiniz. İzmir Büyükşehir Belediyesi Hemşehri İletişim Merkezi Çağrı Merkezi 444 40 35 ve/veya ESHOT Çağrı Merkezi 0850 209 35 35 iletişim numaralarından öneri ve  taleplerinizi iletebilirsiniz." 
Kartımı doldurmak istiyorum fakat bayinin yeterli limiti olmadığından dolum yapamıyor.
"İzmir Büyükşehir Belediyesi Hemşehri İletişim Merkezi İzmir Büyükşehir Belediyesi ve/veya   Eshot Genel Müdürlüğü internet sitesi "Öneri, Şikayet ve Talepleriniz" alanından şikayet ve  taleplerinizi iletebilirsiniz. İzmir Büyükşehir Belediyesi Hemşehri İletişim Merkezi Çağrı Merkezi 444 40 35 ve/veya ESHOT Çağrı Merkezi 320 0 320 iletişim numaralarından öneri ve  taleplerinizi iletebilirsiniz." 
Oturduğum ve/veya çalıştığım bölgedeki bayi devamlı olarak kapalı ne yapmalıyım?
"İzmir Büyükşehir Belediyesi Hemşehri İletişim Merkezi İzmir Büyükşehir Belediyesi ve/veya   Eshot Genel Müdürlüğü internet sitesi "Öneri, Şikayet ve Talepleriniz" alanından şikayet ve  taleplerinizi iletebilirsiniz. İzmir Büyükşehir Belediyesi Hemşehri İletişim Merkezi Çağrı Merkezi 444 40 35 ve/veya ESHOT Çağrı Merkezi 320 0 320 iletişim numaralarından öneri ve  taleplerinizi iletebilirsiniz." 
Oturduğum ve/veya çalıştığım bölgede yeterli sayıda bayi bulamıyorum!
"İzmir Büyükşehir Belediyesi Hemşehri İletişim Merkezi İzmir Büyükşehir Belediyesi ve/veya   Eshot Genel Müdürlüğü internet sitesi "Öneri, Şikayet ve Talepleriniz" alanından şikayet ve  taleplerinizi iletebilirsiniz. İzmir Büyükşehir Belediyesi Hemşehri İletişim Merkezi Çağrı Merkezi 444 40 35 ve/veya ESHOT Çağrı Merkezi 320 0 320 iletişim numaralarından öneri ve  taleplerinizi iletebilirsiniz." 
Kapanan Kişiselleştirilmiş Öğrenci veya Öğretmen kartlarındaki bakiyenin iadesini alabilir miyim?
Öğrencilik veya öğretmenlik haklarından yararlanmayan kişilerin, Kişiselleştirilmiş Öğrenci veya Öğretmen kartlarında kalan bakiyenin aktarımı Cumhuriyet Bulvarı No:36/B Zemin Kat Kapani İş Hanı Konak/İzmir Kart Değişim Merkezinden yapılmaktadır. 
Kart Değişim Merkezi'ne müracaat ederken kişinin kimlik ve kendisinin temin edeceği bir hamiline kartın yanında bulunması gerekmektedir.