Aktarmalı ulaşım nasıl sağlanıyor?
Akıllı kartınızla, metro/banliyö istasyonları ve vapur iskeleleri turnikelerinden geçişlerde ve tüm otobüslere binişlerde geçerli olmak üzere; ilk binişi takiben 90 dakika içinde olan metro, banliyö, vapur ya da otobüslere yapılacak olan ikinci ve daha sonraki binişler ücretsizdir.  Kartlardaki aktarma hakkı, ilk binişten 5 dk. sonra başlar ve yine her biniş arasında 5 dakikalık koruma süresi geçerlidir. 30 dakika içinde aynı otobüste, metro/banliyö istasyonunda veya vapur iskelesinde peş peşe yapılan binişlerde aktarma hakkı verilmemektedir. Aktarmalı ulaşım sistemi Havaalanı ve Baykuş (Gece 24:00'dan sonra çalışan  araçlar) hatlarında, ilçe hatları arasında yapılan binişlerde ve 3-5 Biletlerde geçerli değildir.
Ulaşım kartımı başka şehirlerde kullanabilir miyim?
Elektronik ulaşım kartınızı sadece İzmir il sınırlarındaki Büyükşehir Belediyesi’ne bağlı toplu taşıma araçlarında Otobüs, Metro, Vapur ve banliyöde kullanabilirsiniz...
Ulaşım Kartını nereden bulabilirim?
İzmir genelinde yaygın olarak yer alan kart yükleme bayilerinden elektronik ulaşım kartlarınızı temin edebilirsiniz. Kart bedeli = 6.00 TL'dir. 
90 dakika aktarma hakkından faydalanamıyorum.
2 adet dolum makbuzu, T.C. kimlik numarası, telefon numarası ile birlikte Eshot Genel Müdürlüğü’ne dilekçe ile şikayetinizi iletebilirsiniz.
Kartımdan fazla ücret düştüğünü düşünüyorum.
2 adet dolum makbuzu, T.C. kimlik numarası, telefon numarası ile birlikte Eshot Genel Müdürlüğü’ne dilekçe ile şikayetinizi iletebilirsiniz.
90 dakika içinde aktarma hakkının devam edip etmeyeceğini merak ediyorum.
2015-2019 yıllarını kapsayan Stratejik Planlamada bu konu ile ilgili bir değişiklik yapılmamıştır. Aktarmalı sistem uygulaması devam edecektir.
Bilet 35 aldım, arızalı çalışmıyor ne yapmalıyım?
Nüfus cüzdanı ve arızalı bilet ile beraber Konak çok katlı otopark altındaki belediye pasajında yer alan Kart Değişim Bürosuna  başvurabilirsiniz.
Akıllı kartım, arızalı çalışmıyor ne yapmalıyım?
Nüfus cüzdanı ve arızalı İzmirim Kart ile beraber Konak çok katlı otopark altındaki belediye pasajında yer alan Kart Değişim Bürosuna  başvurabilirsiniz.

Fiziki hasarlar dışında arızalanan İzmirim Kartlar ilk dolum tarihinden itibaren 2 (iki) yıl süre ile ücretsiz olarak değiştirilmektedir. İzmirim Kartların son değişim tarihleri ilk dolum belgesinde yazılmaktadır. 
Nasıl İzmirim Kart dolum bayisi olurum?
İzmirim Kart bayi çalışmaları ile ilgili tüm süreçler Elektronik Ücret Toplama Sistemi yüklenicisi tarafından yürütülmektedir. Bayilik başvurusu ve detaylı bilgi almak için 0850 277 6688 numaralı telefonu arayabilirsiniz
Öğrenci/Öğretmen kartıma tam yükleme yapabilir miyim?
Öğrenci ve öğretmen kartlarının kodlamaları farklı olduğundan, sadece indirimli kredi yüklemesi yapılabilmektedir.
Kartımın dolum ve kullanım bilgilerini öğrenmek istiyorum.
2 adet dolum makbuzu, T.C. kimlik numarası, telefon numarası ile birlikte Eshot Genel Müdürlüğü’ne dileğinizi iletebilirsiniz.
Araç temizliği nasıl yapılmaktadır?
İdaremize ait araçlar günlük seferlerini tamamladıktan sonra şehrimizin çeşitli bölgelerindeki garajlarımızda toplanmaktadır.  Bu garajlarda temizlik personelimiz 3 vardiya 24 saat hizmet vermekte, araçların iç ve dış temizlikleri yapılmaktadır. Ayrıca her garajımızda otomatik araç yıkama makineleri mevcut olup, araçlarımız her gün bu makinelerden geçerek servise çıkmaktadır.
Kişiselleştirilmiş ulaşım kartları ile ilgili bilgi almak istiyorum?
İnternet adresinin ana sayfasında yer alan "TOPLU ULAŞIM KARTLARI" linkinden her türlü bilgiye ulaşabilirsiniz.
Öğrenci/Öğretmen kartımdaki krediden fazla ücret düşüyor ne yapmalıyım?
T.C. kimlik numarası ve telefon numarası ile birlikte internet sitemizin "Öneri, Şikayet ve Talepleriniz" alanından veya Eshot Genel Müdürlüğü’ne dilekçe ile şikayetinizi iletebilirsiniz.
Öğretmen kartı nasıl alabilirim?
Öğretmen kartı almak adına yapılması gereken işlemler için tıklayınız...
Öğrenci kartı nasıl alabilirim?
Öğrenci kartı almak adına yapılması gereken işlemler için tıklayınız...
Kayıp eşya bürosuna nasıl ulaşabilirim?
Eshot Kayıp Eşya Bürosu; Yağhaneler Çinili Cami yanında bulunmakta olup, telefon numarası 293 53 97’dir.
"Kayıp eşya merkezi"
Kişiselleştirilmiş toplu ulaşım kartım arızalı çalışmıyor ne yapmalıyım?
Toplu ulaşım kartları sayfamızdan ilgili kişiselleştirilmiş kart tipinin seçilmesinden sonra "Kayıp-Arıza-Yıpranma" sekmesinden yapılması gereken işlemleri görebilirsiniz.
Kartıma kredi yüklettiğim bayi, dolum makbuzu vermiyor. Ne yapmalıyım?
İnternet sitemizin "Öneri, Şikayet ve Talepleriniz" alanından veya Eshot Genel Müdürlüğü’ne dilekçe ile şikayetinizi iletebilirsiniz.
Kartımı doldurmak istiyorum fakat bayinin yeterli limiti olmadığından dolum yapamıyor.
İnternet sitemizin "Öneri, Şikayet ve Talepleriniz" alanından veya Eshot Genel Müdürlüğü’ne dilekçe ile şikayetinizi iletebilirsiniz...
Oturduğum ve/veya çalıştığım bölgedeki bayi devamlı olarak kapalı ne yapmalıyım?
İnternet sitemizin "Öneri, Şikayet ve Talepleriniz" alanından veya Eshot Genel Müdürlüğü’ne dilekçe ile şikayetinizi iletebilirsiniz...
Oturduğum ve/veya çalıştığım bölgede yeterli sayıda bayi bulamıyorum!
İnternet adresinde harita üzerinden oturduğunuz yere en yakın bayileri bulabilirsiniz, eğer bu bayilerin size uzak olduğunu düşünüyorsanız internet sitemizin "Öneri, Şikayet ve Talepleriniz" alanından şikayetinizi bildirebilirsiniz.
Oturduğum ve/veya çalıştığım bölgedeki bayiyi nasıl bulurum?
Kent içinde yaygın olan kart yükleme bayilerini internet adresinde harita üzerinde görebilirsiniz."Size En Yakın Bayi"
Kapanan Kişiselleştirilmiş Öğrenci veya Öğretmen kartlarındaki bakiyenin iadesini alabilir miyim?
Kart içinde kalan bakiyenin iade edilmesi ile ilgili olarak dilekçe ile Eshot Genel Müdürlüğü`ne müracaat edilmesi gerekmektedir. Gerekli inceleme yapıldıktan sonra bakiye müracaat sahiplerinin getireceği başka bir karta yüklenecektir. Detaylı bilgi ve dilekçe örneklerini görmek için tıklayınız.